شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: ورود عباس انصاری‌فرد به ساختمان سئول این بار بی‌نتیجه نماند و مدیرعامل پرسپولیس سرانجام توانست با علی سعیدلو رئیس جدید سازمان ورزش دیدار و گفت‌وگو کند

جلسه انصاری‌فرد با سعیدلو در حالی برگزار شد که پس از انتخاب جانشین محمد علی‌آبادی، خبرهای متفاوتی در خصوص برکناری انصاری‌فرد از پرسپولیس شنیده شد ولی گویا مدیرعامل سرخپوشان پس از دیدار با رئیس سازمان تربیت‌بدنی آرامش خاطر پیدا کرده است. انصاری‌فرد که برای رسیدگی به امور باشگاه پرسپولیس و مهم‌تر از همه حل مشکلات مالی بارها خواهان ملاقات با سعیدلو شده بود سرانجام عصر روز پنجشنبه به دفتر او در سازمان تربیت‌بدنی رفت. سعیدلو ضمن حمایت از این باشگاه به انصاری‌فرد تاکید کرد که پرسپولیس با توجه به طرفداران بی‌شمار خود وظیفه دارد که با انجام بازی‌های خوب و نتایج درخشان، زمینه شادی هواداران این تیم را فراهم کند.

گفته می‌شود که رئیس سازمان تربیت‌بدنی با حمایت از طرح‌های اقتصادی این باشگاه، به مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرده که بدون توجه به شایعات به کارش ادامه دهد. این جلسه در حالی برگزار شد که پس از روی کار آمدن سعیدلو، حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد کنار گذاشتن انصاری‌فرد مطرح شد و حتی از گزینه‌هایی مثل محمد دادکان، حبیب کاشانی و حسین هدایتی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس نام برده شد.

 حمله انصاری‌فرد به هدایتی

پایان کار علی‌آبادی و حضور سعیدلو بر صندلی ریاست سازمان تربیت‌بدنی با تحرکات تازه هدایتی و ابراز علاقه مجدد او به پرسپولیس مترادف شده و شاید این شروع یک حاشیه بزرگ باشد. هدایتی که همه مذاکراتش با علی‌آبادی برای نشستن بر مسند مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و محقق شدن آرزوی دیرینه‌اش بی‌نتیجه ماند، این روزها تلاش‌های آشکار و پنهانی را برای جلب رضایت رئیس جدید سازمان تربیت‌بدنی با یک اظهارنظر عجیب آغاز کرده است: «درباره موافقت آقای سعیدلو برای بازگشت من به پرسپولیس فعلا حرف خاصی نمی‌زنم اما بنده مطیع تصمیمات ایشان هستم و اگر بخواهند حاضرم مثل یک سرباز و خدمتگزار در خدمت باشم.

به پرسپولیس علاقه‌مندم و خودم را در هر حالتی هوادار این تیم می‌دانم.» ادامه صحبت‌های هدایتی اما فراتر از یک هوادار پرسپولیس جلوه می‌کند: «لزوما نباید عضو هیات‌مدیره باشم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. بدون تعارف و به‌عنوان یک هوادار حاضرم پاداش بردهای پرسپولیس در لیگ برتر را تقبل کنم. امیدوارم حرف‌هایم باعث سوءتفاهم نشود و مسئولان باشگاه پرسپولیس رد احسان نکنند.»

ابراز علاقه بی‌پرده و طعنه‌آمیز هدایتی برای بازگشت و کمک به پرسپولیس اما واکنش تند عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل این باشگاه را برانگیخته است. انصاری‌فرد با عصبانیت در پاسخ به هدایتی می‌گوید: «به هدایتی توصیه می‌کنم به فکر تیم خودش باشد و پاداش بردهای استیل‌آذین را بپردازد. ایشان بهتر است جواب چک‌‌های برگشتی مردم را بدهد که هر روز جلوی در باشگاه صف می‌کشند.

هدایتی به عالم و آدم بدهکار است. ایشان هنوز بدهی پارسال باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها و هتل‌ها را پرداخت نکرده و ما را با یک عده طلبکار تنها گذاشته و رفته است.» انصاری‌فرد با اشاره به اینکه هدایتی گفته به‌عنوان هوادار به پرسپولیس کمک می‌کند، می‌گوید: «ایشان 300 میلیون تومان از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان وام گرفته و چک ضمانتش برگشت خورده. چکی که بنده پشت آن را امضا کرده‌ام.

ما اصلا چنین هواداری نمی‌خواهیم. آقای هدایتی از وقتی که پرسپولیس را ترک کرده مدام علیه ما حاشیه‌سازی می‌کند و قصد دارد هواداران را علیه پرسپولیس تحریک کند. او ابتدا قصد داشت هواداران ما را به استیل‌آذین ببرد اما وقتی در این کار ناکام ماند به گفت‌وگو‌های این‌چنینی روی آورد. خوشبختانه هواداران پرسپولیس هوشیار هستند و همان‌طور که دیدید ما در ماه رمضان مقابل صبا 60هزار تماشاگر داشتیم. فکر می‌کنم در همان‌روز استیل آذین با 200،300 نفر تماشاگر با شاهین بوشهر بازی کرد.»

انصاری‌فرد همچنین پیرو اخباری که در برخی روزنامه‌ها در خصوص استعفایش مطرح شده بود، می‌گوید: «هیچ وقت به دنبال تهدید و استعفا نبوده و نخواهم بود. همان‌طور که در مصاحبه‌های قبلی اشاره کرده‌ام اهل تهدید و استعفا و حاشیه نیستم بلکه تا زمانی‌که در این باشگاه باشم با قدرت به کار خود ادامه داده و سعی می‌کنم مشکلات این تیم بزرگ را حل کنم. به دنبال برگزاری جلسه با رئیس سازمان تربیت بدنی هستیم تا مشکلات و موارد مختلف را با ایشان در میان بگذاریم. من مطمئنم دکتر سعیدلو به این باشگاه کمک خواهند کرد. همان‌طور که در بدو ورودشان نیز به این باشگاه مردمی کمک کردند.»

انصاری‌فرد در پایان تاکید می‌کند: «خوشبختانه هواداران از روند رو به رشد فنی تیم راضی بوده ولی به نظر می‌رسد عده‌ای حاشیه‌ساز از این روند و خوشحالی هواداران راضی نبوده و سعی می‌کنند با عناوین مختلف و اخبار کذب، جو تیمی را به هم بزنند. در اینجا اعلام می‌کنم هواداران هیچ نگرانی نداشته باشند، ما با قدرت برای حفظ و اعتلای این تیم مردمی تلاش کرده و اجازه نخواهیم داد اخبار حاشیه‌ای لطمه‌ای به تیم بزند.»

اختلاف انصاری‌فرد و هدایتی از فصل گذشته آغاز شد؛ مالک فعلی باشگاه استیل‌آذین آن زمان عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود. البته این برای اولین بار است که انصاری‌فرد با جملات تند علیه هدایتی موضع می‌گیرد و قابل پیش‌بینی است که صحبت‌های او توسط مالک باشگاه استیل‌آذین بی‌جواب نماند.به نظرمی‌رسد با وجود قول مساعد سعیدلو به انصاری‌فرد برای ادامه‌کار باید منتظر تحولات جدیدی در مدیریت این باشگاه باشیم.

 پرداخت مطالبات بازیکنان

بازیکنان پرسپولیس از اینکه پاداش دو برد قبلی‌شان به آنها پرداخت نشده بود نارضایتی خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرده بودند. به دنبال نارضایتی بازیکنان پرسپولیس، این باشگاه درصدد است تا پیش از دیدار با شاهین بوشهر پاداش دو برد قبلی مقابل پاس همدان و صبای قم را به بازیکنان پرداخت کند. بر همین اساس سرپرست پرسپولیس پیش از دیدار با شاهین‌بوشهر پاداش 800 هزار تومانی دو برد قبلی را به بازیکنان این تیم پرداخت خواهد کرد تا آنها با روحیه‌ای بالا به مصاف حریف بروند. البته آرامش در پرسپولیس ارتباط مستقیمی با جلب رضایت کریم باقری توسط مدیرعامل دارد. 

روزهایی که او بابت عقب افتادن حق و حقوقش سر ناسازگاری داشت جو پرسپولیس متلاطم بود اما امروز پس از نقد شدن چک باقری خبری از اعتصاب و اعتراض نیست. کاپیتان پرسپولیس با اشاره به مسائل مختلفی که در مورد گرفتن طلبش مطرح شده، می‌گوید: «بعضی‌ها نوشتند من  100میلیون گرفتم اما اصلا این طور نیست. مبلغ چک من مثل سایر بازیکنان است و اگر امروز شرایط تیم معقول‌تر شده به این دلیل است که همه بچه‌ها بخشی از حقوق معوقه خود را دریافت کرده‌اند، نه فقط من.»

باقری در مورد این تحلیل که گفته می‌شود ملا محمد می‌تواند جای علی کریمی را در پرسپولیس پر کند، واکنش تندی نشان می‌دهد: «شما چرا دست از سر کریمی برنمی‌دارید؟ او در استیل‌آذین کار خودش را می‌کند و ما هم در پرسپولیس به کار خودمان مشغولیم. این حرف‌ها باعث می‌شود هوار هم در پرسپولیس به مشکل بخورد. او قرار نیست جای کسی را پر کند. هوار، هوار است نه علی کریمی.»

کد خبر 90205

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز